Garantie & Klachten

Garantie

Uiteraard doen wij ons uiterste best om producten van goede kwaliteit te verkopen. Ondanks dat alle producten die wij verkopen tweedehands zijn mag je redelijkerwijs verwachten dat deze wel nog van goede kwaliteit zijn. Wel vragen wij jou om er rekening mee te houden dat de producten niet meer nieuw zijn en daarom wellicht minder van kwaliteit zijn dan je van een nieuw product mag verwachten. Wij zullen eventuele oneffenheden of mankementen aan het product altijd vermelden op de productpagina.  Mocht jij toch niet tevreden zijn over de kwaliteit van de geleverde producten dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. Wij zoeken graag naar een passende oplossing. 

Let op! Kleuren op de foto's kunnen soms wat afwijken van de werkelijke kleuren. Is het product toch anders kan je verwacht had? Dan is het altijd mogelijk een product te retourneren. Lees hiervoor onze voorwaarden over retourneren

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jet2dehands.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.